EMS TRENING

 

 

 

BARE 20MIN

1 GANG I UKE

EMS

 

 

 

 

 

 

Personlig trening med bruk av elektrostimulering av muskler (EMS) er for tiden den mest effektive formen for realisering av treningsmål.

 

 

 

SIKKERHET

 

 

 

 

 

 

Denne sikre, sertifiserte treningssystemet har blitt brukt over hele verden i mange år.

 

 

 

 

 

 

HELSE
Smerter i ryggen og hoftene blir mindre nesten med en gang.
SILHUETT
De positive effektene er blant annet vekttap, redusering av fettvev og raskere metabolisme.
IDRETT
I styrketrening optimaliserer EMS metoden treningen  ved å engasjere alle muskler og utfylle eventuelle mangler.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

REHABILITERING
Stimulering av dype muskler er en vanskelig oppgave til og med for fysioterapeuter. EMS-teknologi er i sånne situasjoner en utmerket hjelp fordi den gir mulighet til å stimulere utvalgte muskelgrupper som skjelden blir aktivert under annen trening.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

BARE 20MIN
Bare en ukentlig 20-minutters treningsøkt er nok til å føle en vesentlig forbedring av kondisjon i løpet av få uker.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 
 
 
RESULTATER
Muskulaturen bygges opp, overflødig fett omdannes til energi og forbrennes – effekten vedvarer i flere timer etter treningen! Som resultat av dette blir en effektiv og varig forming av figur gjennom bygging av en fettfri muskelmasse med en samtidig reduksjon av et overflødig fettvev.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

På hvert nivå har forskningen bekreftet effektiviteten av EMS trening.

 

 

 

the future of fitness is here

      * Calitec ems trening & massasje studio * Seljord  * Calitec ems trening & massasje studio *

  • Facebook - Black Circle
  • Instagram - Black Circle